Regulamin oraz informacje organizacyjne 4. Halowego Turnieju Drużyn Sędziowskich o Puchar Przewodniczącego KS MZPN Podokręgu Nowy Sącz – „GRAMY DLA ANDRZEJA”

To już kolejna, 4 edycja Turnieju o Puchar Przewodniczącego KS MZPN Podokręgu Nowy Sącz. Turniej odbędzie się w niedzielę (01.03) w godzinach 10:00-15:00 na hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym w Starym Sączu.

W tym roku została zmieniona formuła rozgrywek, oprócz 5 drużyn sędziowskich podzielonych terytorialnie, wystąpi 5 zespołów zaproszonych Gości.  

Dzięki hojnym ofiarodawcom w trakcie turnieju odbędzie licytacja cennych przedmiotów oraz loteria z nagrodami. Każdy los wygrywa, a wartość nagród znacznie przewyższa cenę losów. Lista przedmiotów do licytacji już robi ogromne wrażenie, a pula ta ciągle rośnie. Także zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału.

Po turnieju przewidziany jest ciepły posiłek, następnie udekorowanie najlepszych drużyn. Zachęcamy sędziów do pozostania po turnieju w celu wspólnej integracji.

Każda drużyna będzie miała zapewniony komplet koszulek do grania. Za każda drużynę odpowiada kapitan/koordynator który poinformuje swoją drużynę czy będą również spodenki i getry, czy trzeba sobie przynieść we własnym zakresie.

WAŻNE!!! Mamy napięty harmonogram gier, dlatego wszystkie mecze muszą zaczynać się punktualnie. Pierwszy o 10. Mecze nie mogą być opóźniane z powodu nieobecności drużyny lub poszczególnych zawodników. 

Wszyscy spotykamy się w hali o 9:30.

PODZIAŁ NA DRUŻYNY:

Sędziowie:

Nowy Sącz  I                                                   (koordynator Robert Budnik)

Stary Sącz + Podegrodzie                              (koordynator Damian Szczerba)

Nowy Sącz II                                                   (koordynator Maciej Młynarczyk/Dawid Mituś)

Paszyn + Grybów                                            (koordynator Patryk Mika)

Uczestnicy zimowego kursu dla sędziów      (koordynator Adam Gargula)

Zaproszeni Goście:

Wiśniowski

Straż Miejska

Optyk Walczyk

Autocentrum

MM Podegrodzie

Bardzo serdecznie zapraszamy.

REGULAMIN ORAZ HARMONOGRAM